NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA - ZAPISY NA ZAJĘCIA I WYPISY Z ZAJĘĆ2024-06-27
WITAJ !!
Na wszystkie zajęcia Fitness obowiązują zapisy.
Poniżej przedstawiamy instrukcję, jak w prosty sposób zapisać się pierwszy raz:
1. Zapoznaj się z naszym regulaminem i grafikiem zajęć;
2. Zaznacz "DATĘ ROZPOCZĘCIA KARNETU"
3. Wybierz karnet;
Jeżeli posiadasz kartę MULTISPORT, FIT PROFIT, MEDICOVER SPORT lub PZU Sport, to z listy wybierz "PIERWSZE WEJŚCIE ORAZ PARTNERZY"
4. Kliknij "Dalej" - załóż u nas konto poprzez „Wypełnij dane”;
5. Kliknij „Kup i zapłać”;
6. Przejdź do zakładki "GRAFIK ZAJĘĆ", wybierz zajęcia, na które chcesz przyjść i kliknij "Zapisz się".
Nad grafikiem zajęć wyświetli się lista zajęć, na które jesteś zapisany.
ZASADY ZAPISU NA ZAJĘCIA i WYPISU Z ZAJĘĆ:
- Zapisy na zajęcia robimy z 8 lub 6 dniowym wyprzedzeniem ( w zależności od posiadanego karnetu lub umowy );
- Odwołanie rezerwacji musi nastąpić NAJPÓŹNIEJ na 3 godziny przed rozpoczęciem zajęć;
JEŻELI NIE ZDĄŻYSZ ODWOŁAĆ REZERWACJI INTERNETOWO, POINFORMUJ NAS TELEFONICZNIE LUB SMS-em
pod nr 536 124 468.
DASZ SZANSĘ INNEJ OSOBIE NA UDZIAŁ W ZAJĘCIACH!!
- Skutkiem nieodwołania 2 rezerwacji (w ciagu 30 dni ) jest włączenie się blokady na zapisy na okres 8 dni, w tym czasie karnet jest aktywny bez gwarancji miejsca na zajęciach;
Fitness Club Bingo zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć jeśli frekwencja będzie wynosiła 5 osób lub mniej.
Posiadacze umów partnerskich - Benefit MultiSport, FitProfit lub FitSport, MEDICOVER SPORT, PZU Sport,
mogą korzystać z naszego klubu bez żadnych ograniczeń i dopłat w pełnym wymiarze godzin !!
Klubowicze korzystający z kart MultiSport, FitProfit lub FitSport, mogą rejestrować wizyty na trzy sposoby !!
-
Przy użyciu mobilnej karty w aplikacji MultiSport/ VanityStyle
Jeśli Użytkownik ma potwierdzoną tożsamość w aplikacji, zeskanujemy kod QR lub poprosimy o numer token i sprawdzimy Państwa zdjęcie, czy przedstawia właściciela karty.
WAŻNE: Gdy status w aplikacji mobilnej oznaczony jest na czerwono (brak zdjęcia w aplikacji) lub żółto (zdjęcie zostało wgrane, oczekuje na potwierdzenie). W obu przypadkach należy posiadać dokument tożsamości w celu potwierdzenia. Użytkownicy, których tożsamość w aplikacji mobilnej MultiSport została potwierdzona, otrzymują na swoim profilu status „potwierdzony”, oznaczony kolorem zielonym. Kolejne wizyty tych Użytkowników w obiekcie nie będą wymagały okazywania dokumentu tożsamości. -
Przy użyciu mobilnej karty w aplikacji MultiSport/ VanityStyle i dokumentu tożsamości
Weryfikacja na podstawie dokumentu tożsamości i kodu QR lub numeru token widocznego w aplikacji mobilnej.
-
Przy użyciu tradycyjnej karty MultiSport, FitProfit lub FitSport i dokumentu tożsamości
Weryfikacja Użytkownika na podstawie dokumentu tożsamości i karty plastykowej użytej na terminalu.